Το Κλασσικό Άτλας πέτυχε μια σπουδαία νίκη με 1-0, εξασφαλίζοντας οριστικά τους 3 πολύτιμους βαθμούς που του χαρίζουν την άνοδο στην Α’ τοπική Χίου. Η ομάδα παρουσιάστηκε σοβαρή και πειθαρχημένη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δείχνοντας αποφασιστικότητα και πάθος. Το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης πέτυχε ο Ντεμίρι στο 28ο λεπτό, δίνοντας προβάδισμα που αποδείχθηκε αρκετό μέχρι το τέλος.
Η άμυνα στάθηκε εξαιρετικά, με τους Συρή, Πατελίδα, Τσούχλη και Γεραζούνη να κρατούν μακριά τους αντιπάλους, ενώ ο Μονιάρος και ο Κολόμβος έδωσαν ισορροπία στη μεσαία γραμμή. Ο Λαβίδας, ο Κουμπής και ο Γκαζίζου βοήθησαν επιθετικά, δημιουργώντας ευκαιρίες. Στο τέλος, οι αλλαγές των Κίτσου και Γιατσιδή ενίσχυσαν την ομάδα, που κράτησε το αποτέλεσμα μέχρι το τελευταίο σφύριγμα, πανηγυρίζοντας μια δίκαιη και ιστορική άνοδο.
Ο προπονητής του Ολυμπιακού /Κλασικο Γιάννης Λύκος δήλωσε:
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την σημερινή νίκη, που μας έδωσε και βαθμολογικά την 3η θέση στο πρωτάθλημα, που αν ο πρωταθλητής της Α κατηγορίας , δηλώσει συμμετοχή στη Γ Εθνική, θα μας δώσει το εισιτήριο της ανόδου! Ο στόχος μας πέτυχε, και δεν ήταν η άνοδος μας, αλλά η ομαλή ένταξη των μικρών μας στο αντρικό τμήμα! Μέσα στη χρονιά χρησιμοποιήσαμε 16 παίχτες κάτω των 16 χρόνων, με τους 5-6 από αυτούς να έχουν βασικό ρόλο στα παιχνίδια μας! Το αγωνιστικό πάντρεμα μικρών μεγάλων δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, όμως οι παίχτες μας τα κατάφεραν και δημιούργησαν ένα σύνολο που αξίζει τον θαυμασμό όλων! Προσωπικά το πίστευα από την αρχή ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε να είμαστε στις τρεις πρώτες ομάδες, γιατί έβλεπα την ποιότητα των μικρών να ξεχειλίζει, το ζητουμενο ήταν να το πιστέψουν και οι παίχτες μας και νομίζω ότι όταν ξεκίνησε το πρωτάθλημα με δύο νίκες απέναντι σε λαίλαπα και άτλα, που γνωρίζαμε ότι θα είναι οι διεκδικητές της τρίτης θέσης, το πίστεψαν και όλοι οι παίχτες! Εύχομαι η χρονιά να κλείσει και με την κατάκτηση του πρωταθλήματος της κ16 , για να δικαιωθεί όλο ο οργανισμός που λέγεται Κλασσικό για την φετινή χρονιά, που επένδυσε στα μικρά παιδιά!!

